ترکیبات دمنوش لاغری سحر چیست ؟/09109483228
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 45
بازدید سال : 228
بازدید کلی : 12152
ترکیبات دمنوش لاغری سحر چیست ؟/09109483228

اخیرا تبلیغات بسیار زیادی در تلویزیون با نام دمنوش لاغری سحر ارائه شدند که در نهایت مشخص گردید این تبلیغات توسط یک شرکت بی نام و نشان ارائه شده است و مشتریان زیادی در خصوص خرید این دمنوش لاغری و نحوه استفاده از آن با کالا مال تماس حاصل کردند.
نکته بسیار جالب اینجاست که این شرکت هیچ شماره تماس و آدرس کارخانه ای برای مشاوره و اطمینان مشتری ارائه نمی کند و تمامی شماره های تماسی که دارند تنها بصورت یک طرفه و صرفا برای ثبت سفارش است و از آن به بعد هیچ کس پاسخگوی شما نخواهد بود.
این سبک فروش بیشتر برای شرکت هایی است که محصولات بی کیفیت ماهواره ای را به فروش می رسانند و جالب تر از همه چیز این است که روی بسته دمنوشی که برای مشتری فرستاده اند نیز هیچ شماره تماس و آدرس کارخانه ای درج نشده است.
این دمنوش شاکیان بسیاری داشت و بیشتر آنها از نحوه بسته بندی و ارائه کالا اعتراض داشتند.برخی کالای کمتری دریافت کرده بودند و برخی دیگر در مورد پارگی بسته بندی و… شکایت داشتند.
نکته دیگر در خصوص لاغری بوده که افراد بسیاری از عدم بازده محصول در لاغری شکایت دارند و دیواری کوتاه تر از سایت کالا ۲۴ پیدا نمی کنند.آنها در اینترنت بدنبال دمنوش لاغری سحر می گردند و به طبع با اولین سایت یعنی کالا ۲۴ تماس می گیرند.
در پاسخ باید بگوییم که متاسفانه هیچ کس پاسخگوی شما نخواهد بود و اگر توانستید شرکت ثبت شده با نام و مشخصات فوق پیدا کنید کالا ۲۴ با فروش اینترنتی خداحافظی می کند.
شاید برای شما این سوال پیش بیاید که برای لاغر شدن با دمنوش گیاهی چه راهکاری دارید ؟
در مقابل بجای استفاده از دمنوش لاغری سحر ما به شما استفاده از قهوه سبز سهله ، دمنوش لاغری کومین دربند ، چای سبز تیما و قهوه سبز ۱۱۱ را پیشنهاد می کنیم !!!
قهوه سبز سهله یک راهکار کاملا گیاهی جهت کاهش وزن و لاغری می باشد.این راهکار گیاهی بدون داشتن هیچ گونه عوارض جانبی باعث می شود تا شما کاهش وزن را به شیرین ترین روش ممکن تجربه کنید.
استفاده از دمنوش های لاغری همواره یکی از بهترین راهکارهای برای کاهش وزن بوده است.زیرا این دمنوش ها هیچ گونه عوارضی برای فرد ندارند و در مقابل بتدریج و با سرعت کمی اقدام به افزایش سوخت وس از در بدن فرد می کنند که نتایج آن می تواند به کاهش وزن منجر شود.
شاید در بین افرادی وجود داشته باشند که از انواع دمنوش لاغری استفاده کرده اند و هیچ نتیجه ای نگرفته اند.از نظر آنها دمنوش های لاغری تنها یک دروغ هستند و هیچ فایده ای برای فرد ندارند و نمی توانند حتی یک گرم کاهش وزن را برای فرد در پی داشته باشند.
قیمت دمنوش لاغری ارائه شده در کالا ۲۴ ، در مقابل محصولات مشابه کاملا منطقی است و برای لاغری شدن با این دمنوش هزینه بسیار کمتری پرداخت می کنید.
نکته مهم در مورد دمنوش های لاغری این است که این محصولات معجزه نمی کنند.چطور فردی که هیچ گونه فعالیت بدنی و ورزش منظم را در دستور کار روزانه خود ندارد و همچنین هیچ گونه پرهیزی در رژیم غذایی خود اعمال نمی کند توقع کاهش وزن دارد ؟ حقیقت این است که دمنوش های گیاهی راهکاری هستند که نیاز به مداومت دارند و لاغری را با سرعت کمی در فرد حاصل می شوند و اگر در این بین مواردی که گفتیم مانند رژیم غذایی و ورزش منظم در نظر گرفته نشود ، نمی توانند برای فرد کارایی داشته باشند.
ترکیبات دمنوش لاغری سحر چیست ؟
تا به این لحظه هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه به دست هیچ کسی نرسیده است و این شرکت حتی یک تلفن پاسخگو برای شماوره در خصوص سفارش محصول درج نکرده است.
سفارش دمنوش لاغری سحر چگونه است ؟ خدا می داند !!! تنها آنها هستند که با شما تماس می گیرند و
مضرات دمنوش لاغری سحر چیست ؟ آیا دمنوش لاغری سحر مصراتی دارد ؟ در پاسخ باید بگوییم که در مورد ترکیبات این دمنوش هیچ گونه اطلاعاتی در دسترس نیست !!!
طریقه مصرف دمنوش لاغری سحر چگونه است ؟ این سوال هم مانند سایر سوالات بی جواب است.زیرا روی بسته بندی محصول هیچ گونه اطلاعاتی درج نشده است.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%D8%AF%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B4-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%AD%D8%B1/



تعداد بازدید از این مطلب: 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود